I morse..

...tog jag bussen in till Malmö för att möta upp Eva utanför Södra högtidskläder. Det blev en riktigt provabröllopsklänningsdag. O vilka klänningar det finns! Maggie Sottero har otroligt fina klänningar. Jag har nog allaredan en favorit men några detaljer kan jag inte avslöja.
För Eva stod det tillslut mellan två klänningar och den jag tror att det blir, är sååå himla ljuvlig! Det blir toppenfint! Tyvärr fick man inte fotografera därinne, därav inga bilder idag.

Sedan kaffepause på Espressohouse :)

Vi gick även inom en blomsterbutik som heter Gouteva på Davidhalls torg som var helt otrolig. VILKEN BUTIK! Så otroligt vackert och flott! Där hade jag kunnat stanna i flera timmar. O vilken service, supertrevliga tjejer i butiken.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0