Storhandla på cykel

Jag lovar, de går! Men det e lite trixigt. Man kan inte storhandla vad som helst, men nästan. En påse i cykelkorgen, en på pakethållaren och en kasse på vardera hantag på styret. Tro mig, man ser ut som en cyklande köpmarknad, men det går. Och jag var så duktigt och gick förbi deras bake off avdelning med maaaassa goda muffins och bullar.
Någon dag ska jag unna mig deras pistagebullar, eller knyten med pistage som de så fint heter. M brukar kalla mig knytet så det måste vara en bulle för mig!



Kommentarer
Postat av: Tove

haha ser framför mig hur du vingla å far =) Tur inte jag var med för då hade det blivit rumpan på marken ;-)

2011-02-03 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0