Utmattad

Det är nog något knas som går för jag känner ingen ork till något. Första träningspasset denna vecka och jag är totalt slut. Trodde aldrig jag skulle orka hela passet. O så fryser jag som en galning. Men det har jag i och för sig alltid gjort. Vad kan man göra för att bli mer varmblodig och få upp blodcirkulationen? Trodde det skulle hjälpa lite att sluta röka. Efter träningen skyndade jag hem för att laga mat och nu är rumpan placerad i soffan. Skönt. Åt pytt i panna till middag. Har fått dille på det och önskar att jag kunde äta det minst 3 dagar i veckan. Fast det är nog inte pytt i pannan jag vill åt utan rödbetorna och de stekta äggen. O snabbt går det också.
Imorgon kommer min kärlek och jag längtar så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0