Vardagsmys!

Pappa och syster kom på besök idag och jag bjöd på middag; bacon och broccoligratäng och ris. O så fika efteråt, banankaka och kaffe. Underbart när familjen kommer på besök. Man ses inte så ofta men när man väl ses är det så mysigt och man har maaaassa o prata om. Men jag tror minsann att jag träffar ena halvan av familjen oftaren nu än när jag faktiskt bodde i samma stad. Önskar ibland att man bodde närmare, men man kan inte få allt.



Jag och syster, vi kanske är lite lik i alla fall.  Jag är den till höger ;)



En galen pappa och syster, men som jag älskar dom. Puss!!




Kommentarer
Postat av: Tove

haha DÄÄR kom kortet=) Magiskt :)

2011-02-15 @ 23:55:20
Postat av: LillaSyster

Men va FAN! ha ha ha

du va tvungen å ta dom fulaste korten!? ha ha ha

Tycker du kan lägga ut dom andra oxå då ;)



Du kan i alla fall skicka alla bilderna till mig i ett mail eller nått?



Tack för en supermysig kväll...

Älskar dig syrreSo

2011-02-16 @ 10:23:51
Postat av: Gittan

Lite lika?!?! Ni är otroligt lika :-) Kram vännen

2011-02-16 @ 17:21:28
URL: http://nilla79.blogg.se/
Postat av: Sofie Maräng

Ja men syster, vi ser ju ut så där! :)

Fotona är alldeles för stora att skicka via mail.. vi får lösa det på något annat sätt.

2011-02-16 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0