Du gör min själ lätt som en fjärils dröm

Du är den vackraste människan med den vackraste själen. Som en underbar muffin med extra glacyr. Jag är så kär och så lycklig och så fruktansvärt medveten om att det är dig och ingen annan jag vill leva med resten av livet. Att vi funnit varandra är bättre en vilken lottovinst som helst. Du är halva mig, halva min själ och har fångat hela mitt hjärta.
Lik en regnbåge med miljoner skalor av oändliga färgkombinationer. Utan dig är livet som en svartvit färgkarta.
Du är verkligen fantastisk på alla sätt. Känslan av upprymdhet att vi ska stå framför altaret om mindre än ett år är euforisk.

Jag älskar dig, Mikael Johansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0