Ensam igen..

jahap, då blev man själv igen. Det här med särbos är inte riktigt min grej, men vad gör man när man inte har så mycket att välja på. Förhoppningsvis får M snart en anställning i skåne och då är det slut på pendlandet. Vi har i alla fall möjlighet att ses nästa varje helg. Det är inte alla som är särbos som kan det.

Några som jag inte har möjlighet att träffa varje helg pga avståndet (110 mil) är min mor (till vänster) och min syster (till höger). Min andra syster (i mitten) finns 15 mil ifrån mig så henne kan jag träffa oftare om jag vill.



O så saknar jag sommaren!
Nu kan den komma, fast vi kan ta våren först


Kommentarer
Postat av: M

Saknar dig min sockerskorpa!

2011-01-31 @ 23:04:26
Postat av: LillaSyster

Henne kan jag träffa oftare om jag vill!!!

Men det vill du tydligen inte!! för inte fan kommer du å hälsar på ;)

puss! älskar dig syster!

2011-02-01 @ 09:19:12
Postat av: Sofie Maräng

Kom du o hälsa på. Du är hjärtligt välkommen :)

2011-02-01 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0