Måste man ha en rubrik?

Idag blev det lite övertid på jobb. Vi är några man kort och då blir det mer att göra. Det är ok faktiskt, de händer inte så ofta. Köttfärsås och spagetti står på menyn. Får inte glömma att riva ner morötter, det blir så gott då.

M:s och min hemsida om bröllopet börjar ta form. Det är JÄTTEROLIGT att pyssla med. Ännu är den inte publicerad så adressen till sidan kommer lite senare.
När jag har lärt mig alla tips och trix om hur man pysslar med en hemsida så jag göra om denna sidan till en alldeles egen, med egen domän. Vi får se hur det går, jag är inte väldens mest tekniska.

På Svt 1 kl 20 ikväll fortsätter serien om 3 delar "Kören". Inte missa.

Kommentarer
Postat av: Gittan

Ohh ser framemot att se er hemsida när den är klar. Du är verkligen en flitigt bloggerska :-) Kaffe snart en kväll??! Puss på dig

2011-01-26 @ 12:46:47
URL: http://nilla79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0