Packat och klart..

för imorgon bär det av till Stockholm. Ska upp o hälsa på min käresta. Så jobb först och sen tåget upp. Håller tummarna att det inte är förseningar i tågtrafiken. Annars kan det bli väääldigt sent!
Körde ett indoorwalking-pass idag på gymmet. Instruktören var GRYM! Jag var helt slut efter och så otroligt peppad under hela passet. Känslan när man kommer hem och får sätta sig i soffan och äta middag är oslagbar. O så har jag beställt inbjudningskorten till bröllopet idag. Gäller att vara ute i god tid då det gäller nyår, vissa åker ju utomlands.
Nu blir det hopp i säng.

(bild på bröllopshandboken kommer, har tyvärr glömt kameran på jobb).

Kommentarer
Postat av: Tove

bra!:) Ha så mysigt i helgen! Nu har jag mitt möte sen gör jag helg =) kraaam!

2011-01-20 @ 09:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0