tv.nu

Sitter o laddar inför Filip och Fredriks årskrönika. Underbart med ledighet mitt i veckan! Funderar och funderar om man kanske ska snöra på sig skorna och knata ner till Ica o slänga pengarna på en Ben & Jerry. O vilken smak ska man välja..?? Har ju mina favoriter. Den som är på topp och har gått om chunkey monkey är faktiskt fairly nuts. Vilken glass!
Måste nog ha glass... eller finns det några måsten?

För några dagar sedan stod jag i hallen och hade plockat fram måttbandet. Dags att ta mått på kroppen innan man påbörjar träningen igen (har haft ett uppehåll på mer än 6 mån). Roligare och tydligare att se resultat istället för att ställa sig på vågen. Kanske inte så försvarsbart att käka glass då.

Kommentarer
Postat av: Syster

Macadamien nuts! Har du provat den?

Den e min favorit!

2011-01-05 @ 20:29:35
Postat av: Sofie Maräng

...den har jag faktiskt inte provat. Den finns inte i min Icas sortiment :(

2011-01-05 @ 20:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0