Välja klänning

kanske jag inte ska göra riktigt ännu, men jag ska träffa sömmerskan nu på morgonen för första gången och få lite guidning i tygval, känningsval, modeller och tillbehör. Nu tänker ni...herregud va hon är ute i god tid. Men jag måste vara det, för sömmerskan befinner sig i Stockholm och jag är inte här SÅ ofta.
Det ska bli sååå roligt. Vi ska vara där kl 10 och M ska med och kika brudgummens kläder när han ändå hänger på.
Stället vi ska till heter Matildas fest.  Nu bär det av, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Gittan

Min darling :-) Du kommer att bli den vackraste bruden :-) Ohhhh ni har verkligen en fantastisk tid framför er :-) Tänk på att njuta ordentligt på er bröllopsdag, tiden kommer att flyga iväg den dagen.

Vi måste snart ses darling min.



Puss och kram Gittan

2011-01-23 @ 19:39:45
URL: http://nilla79.blogg.se/
Postat av: Mia & Daniel

Hittade Du tyg / modell / tillbehör?!

Sååå nyfikna!!

2011-01-30 @ 19:57:31
Postat av: Sofie Maräng

ÅÅhh, jag har hittat en sån fin klänning. Och sömmerskan känner jag nu fullt förtroende för. Hon var riktigt kunnig. Modellen blir tajt upptill och sen kommer den gå fullt ut från midjan, i gräddvit satäng. Smala axelband. Det blir en tripp till för måttagning när det börjar närma sig.

2011-01-30 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0