En blyg svensk..

Måste bara få berätta detta, för att det är skitkul. Stod och väntade på bussen hem från jobb för någon vecka sedan. Det är fullt med folk och alla ska med bussen. Bredvid mig står en kille i 35 års åldern, fullständigt uppslukad musiken i öronen. Han diggar försiktigt med huvudet och flinar. Helt plötsligt från ingenstans, i denna harmoni av väntan, lägger han av värsta högljudda blöta brakaren!!! Så himla roligt!.. jag småsneglar på honom och flinar...han låtsas som ingenting....hahahaha. Han tror jag är döv. O det mest fascinerande är att alla runt omkring honom står blixtstilla. Om världen hade gått under hade det inte brytt sig mindre.

Så slutsatsen är alltså den. Han har kanske inte hört sin egen fis men han borde för tusan ha känt den. Slutsats nr två, han trodde jag var döv. Slutsats nr 3, han trodde alla andra 20 pers runt honom också var döva. Jag skulle ha knackat honom på axeln och sagt "ursäkta, men jag tror du släppte väder" hahahaha.

Nä huga, skulle de varit jag hade jag också låtsas som ingenting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0