En till Moa :)

Dagarna går så fort nu. Jag hinner inte med. Det känns som att tiden rinner emellan mina fingrar, som att tiden var ett substantiv. Igår minns jag knappt vad jag gjorde, idag minns jag knappt vad jag åt till middag, nu vet jag knappt var jag sysslar med. Det är mycket nu, mycke roliga saker som händer och mycket som ska klaffa.

Hälsade på Line och Fredrik idag. Det har nyligen blivit tre. Hemma hos dem bor numera 10 dagar gamla Moa. Sååå liten, så söt! Och jag tycker seriöst att det är intressant att lyssna på förlossningsberättelser. Det är fascinerande vad kroppen utsätts för och vad den faktiskt klarar av. O så är det intressant och lyssna på när någon berättar, som har varit med om det, någon som faktiskt berättar ALLT! Inte bara solskenshistorier. Underbart!

Nu har jag tryckt i mig 3 stycken knäckebröd med majonäs och tomater på, mums! Så bums i säng. Slut som artist, eller jag har nog aldrig varit någon ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0