Den bruna maten

För den som minns 70-talet (för det gör inte jag) och även er andra, kan gå in på en sida som heter den bruna maten och förundras över vilken fantastisk (eller inte) mat man gjorde på 70-talet.
Vilken hysteriskt rolig sida!!! O även om viss mat kanske går att äta......men bilderna...hur man presenterade maten och framförallt rätternas namn! Hysteriskt roligt!




Varför inte bjuda på detta nästa barnkalas. Det är bananer med persikohalvor på. Ursäkta min humor och mina snuskiga fantasier men jag tycker det ser ut som någonting heeeeelt annat, haha.




Eller varför inte prova detta!! Det ser ju verkligen kalas smarrigt ut!! HAHAHA.  Om jag inte minns helt fel innerhåller rätten hela 15 st gelantinblad!!!! Åt man verkligen detta på 70-talet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0