Helgen i bilder

I lördags för och eftermiddag strosade vi runt i Stholms innerstad. Tanken var att vi skulle prova ut M:s klädsel till bröllopet, men när vi väl kom in till stan, och detta toppenväder, så beslutade vi oss för att hoppa över detta denna helgen och bara promenera runt i stan. I gick in en snabbis i saluhallen vid Östermalms torg.









Vilket underbart ställe!! Och de man inte hittar där i råvaror finns heller ingen annanstans. Jag tror vi promenerade totalt 3 h! Det var så skönt. Vi vandrade vidare till drottninggatan som är gatan full med shopping. Gick förbi ett ställe som sålde inredningsprylar. Det hade pyntat sitt skyltfönster med MASSA toffsar, mina tankar gick genast till Maria Montazami :) Men dessa toffsar! Var lite smått sugen på en faktiskt, tänkte jag kunde hänga en på handtaget på ena glasdörren in till vardagsrummet. Det tror jag hade blivit fiiint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0