Hungriga pippisar

Har varit lite smått bakis idag. Det blev 4 glas rödvin igår på tjejmiddagen. Säger man det så låter det inte så farligt, men om man istället säger "en flaska rödvin" så blir det helt plötsligt ganska mycket. Och det hällde jag i mig helt själv :O) Gott var det i alla fall och maten och sällskapet var som vanligt på dessa tjejmiddagar, underbart. Annika bjöd på chipsgratäng. Det var jättegott! Man lägger chips i botten på en ungsform, och häller över lite mjölk så dom sväller lite. Sen lägger man på stekt fläskfilé i bitar, hackad rödlök och vispad grädde som är smaksatt med soya. Sen in i ugnen. Kanongott, o sallad till det. Annika hade valt sourcream & onion chips. Efterrätt: kladdkaka med daimgrädde. MUMS!

M har tjatat på mig att jag ska följa med honom ut och springa. Jag hatar att springa. Men jag hade lovat honom denna helgen. Men när jag väl lovade honom hade jag ju glömt att jag skulle vara bakis idag. Så det blev en promenad i Slottsparken istället. Med oss hade vi massa bröd, för jag vet minsann att pippisarna där är hungriga.









Nu har vi kommit hem och även hunnit med 5 tvättar i tvättstugan och bakat kokostoppar. Dags för tacos och sedan soffan.

O så måste jag få avslöja  att det händer endel i mitt liv just nu. Jag kan inte säga vad det är ännu, men stay tune!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0