Brrrrrr..

Kommer hem och märker att jag inte har något varmvatten i kranen. Börjar genast att fundera ut lösningar på detta problem. HSB måste ju ha någon jour..eller? Jo minsann, ringer och hamnar i kö, en låååång kö. Efter ett tag tröttnar jag och lägger tillslut på luren, och förutsätter att alla andra som står i kö faktiskt köar för samma problem som jag har, på just min adress. Så då behöver väl inte jag också stå å vänta? Hur ska jag göra för att senare kunna duscha? Ska jag koka vatten och blanda ut i en hink kanske..? Hur ska jag diska, jo men det går nog bra, får koka vatten där också och hälla i diskhon. Funderar över alla vardagsfinesser som vi tar för givet och som förenklar vår vardag OFANTLIGT! Nä, det var inte bättre förr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0