Äntligen en kryddhylla!

Mitt hjärta har byggt en kryddhylla till vårt eländiga skåp ovanför fläkten. Egentligen kanske man skulle byggt in fläktröret och haft kryddhyllan framför, det hade nog varit så mycket snyggare, men då hade jag tappat jättemycket utrymme för andra kryddor, som faktiskt inte får plats i hyllan, och oljeflaskor och sånt staffs. Detta blev toppen. O så bytte vi ut fläktröret också, så det ser lite modernare ut ;)

Så här såg det ut innan...



Kryddorna var i ögonhöjd, vilket gjorde de ganska jobbigt och hitta den 5:de kryddan längd bak...





O så här blev det! Barabambambam....








Kommentarer
Postat av: LillaSyster

Skitsmart juh!!!han kan få bygga en till mig med :) Jaaaa!!!

2011-11-11 @ 09:08:39
Postat av: Petra

Inte för att gnälla, men mitt ex byggde nåt liknande, men med plexiglas framför etiketterna så man kan se igenom... Kram!

2011-11-20 @ 00:04:06
Postat av: Sofie Maräng

Nä Petra, de e inge gnäll. Smart ju!

2012-01-26 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0