Lurad!

I mer än 2 månader har jag ljugit för min blivande. Lurat och undanhållit sanningen. Allt för att han ska få en sån stor överaskning som möjligt på sin svensexa. De flesta av hans vänner befinner sig i Stockholmstrakten så den enda lösningen var att försöka få M att stanna kvar i Stockholm en helg. O de enda som kunde få honom att stanna kvar i Stockholm (utan att avslöja svensexan) var att jag skulle komma upp och hälsa på. Så har det varit nu i flera månader. M har trott att jag skulle komma upp, men icke! O som han blev lurad. Där stod han på perongen och väntade på mig, istället kom Leo. Vilket sammanträffande hade M tänk, de börjar prata och sen ber Leo M att följa med. M hade då sagt "nä men jag ska möta Sofie, hon kommer med tåget", fniss.

"Vad ska du göra den helgen M ska på svensexa" hade syster frågat. Ingenting hade hon fått till svar och vi bestämde att hon skulle komma ner till Malmö för lite pyssel med hårblomman till bröllopet. Syster kom och knackade på, samma morgon när jag "var uppe i sthlm". 3 sekunder senare knackade det på dörren igen, och min möhippa var i full gång!

DUBBELLURAD!




Toka som snodde mig!!



Fler bilder kommer!





Kommentarer
Postat av: Tove

hihi! ;)

2011-12-02 @ 18:19:19
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: LillaSyster

men GUD vilken vacker bild!!!

Fan va fin du är Tove!

2011-12-09 @ 08:25:12
Postat av: Tove

Gullunge=) Var så där nöjd, tycker du är finare ;-)

2011-12-21 @ 12:41:12
URL: http://freedom2love.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0