I huvudet just nu...

Nu har de snurrat igång rejält. Planering i full gång. Hindersprövning är beställt och har anlänt från skatteverket. Vi blev godkända vilket var tur. Lite läskigt hade de varit att uttäcka att man kanske är släkt! ;)
Det är bara ca 15 dagar kvar till osa och nu börjar det helt plötligt kännas verkligt. Det kanske är läge att bestämma vart alla ska sitta? Börjar bli nervös. Undrar om vi kanske måste boka om vår smekmånad...den går ju till Thailand. Men vattnet har väl sjunkit undan innan dess?

Syster ska sjunga i kyrkan. Jag är så himla glad för det, de kommer bli toppen. Jag kommer nog knappt kunna titta på henne, kommer troligtvis gråta. Kanske ska köpa vattenfast mascara, kan de vara bra?

Mamma och syster gick igenom gamla foton hemma i norrland. De hittade (nog de enda) fotografiet som finns på mig och M när vi var tillsammans en kort period (1 månad) för ca 12 år sedan. Helt fantastiskt hahahaha. Jag var 18 och M 19. Ursäkta skärpan, mamma har fotat fotografiet med mobilkameran och sen mms:at det :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0