Mellofinalen!.....bättre sent än aldrig

Ja de var ju några veckor sedan men här kommer lite foton. I år var det helt hysteriskt! Hela famlijen var samlad och vi laddade inför kvällen med fördrink och pyssel. Vi var ju tvungna att ha plakat! Väl hos Nettan var det fullt ös, som vanligt när famlijen samlas. O så bjöd hon på dansk fläskesteg, självklart! O det var så gottis!

Kolla in plakatet jag gjorde, res dig Torsten! (Var ju tvungen o heja på den stackaren)









Nettans Saso rör i sockerpotatisen. Pappa verkar sjukt fascinerad av vad faster just berättar :)




Vi har inte ätit än men köket är redan i full dans




Älskar denna bilden! Den är så sjukt rörig och tittar man noga hittar man folk lite var stans haha.








Jag och far i en samspelt min haha




Syster och hennes Joacim som nu ska bli föräldrar!! GRATTIS!




Mia bjöd på en snuskigt go tårta. Så fort jag snott receptet så återkommer jag (puss Mia)




Hela familjen trängs i soffan. Nu kör vi!!




Pappa ufo:ar till min drink! Ser läskig ut







Kommentarer
Postat av: Tove

hahaha galna släkten!

2012-04-08 @ 13:05:52
URL: http://freedom2love.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0