Kul kul kul kul!

I söndags ägnade vi halva dagen åt att gå på husvisningar, mest för att komma igång med huskik och för att de är lite småkul. Ett av husen vi tittade på blev vi båda kära i....det var ju inte riktigt meningen. Nu, 3 dagar senare har vi skrivit kontrakt! Tillträde om 1,5 mån så nu är det brottom. Det är ju helt galet, och va fort det har gått!

Men jag kan inte riktigt vara superglad, inte riktigt ännu. Min lgh har inte lagts ut till salu ännu och och den bör ju säljas snarast. Så lite orolig är jag, magen värker och huvudet tänker. Måste hitta en mäklare imorgon...



Kommentarer
Postat av: Tove

Imorgon är det RÄÄÄÄÄÄKOOOOOOOOOOORRR =) HA HA!

2012-02-03 @ 23:16:08
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Sofie Maräng

Kunde inte hålla mig.... åt upp dom ikväll :/

2012-02-03 @ 23:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0