Babyboom

Min kära lillasyster ska få en dotter! Det är helt fantaskiskt roligt! En liten böna, en knodd, som ligger och tar kallsupar i magen. Jag är en stolt moster och önskar att tiden kunde gå fortare! Fick reda på idag att det blir en liten flicka. Helt plötsligt blev då så påtagligt att det var ett barn som låg i magen, en människa. Har inte riktigt fattat det innan, men nu blev det så påtagligt, det är inte bara ett barn det är dessutom en tjej! Nu vet vi TVÅ saker om den lilla bönan ;)  SÅ ROLIGT! Tänk att jag ska behöva vänta till november innan jag får se henne. Herregud, om jag känner så här, hur känner då syster? Pussar i oändlighet till er och jag önskar er all lycka. 


 
 
O så söta Carolina Gynning som för några dagar sedan fick en lite Alicia! Grattis Gynning!
 
 

Kommentarer
Postat av: LillaSyster

UNDERBART!! så söt du e syster!
Du kommer bli världens bästa moster <3

2012-06-23 @ 12:08:31
Postat av: LillaSyster

Hon e ju rätt lik dig redan! så vi får se vart det slutar. kanske kommer ut en mini Sofie :D

2012-06-23 @ 12:09:44
Postat av: Sofie Maräng

Hoppas de kommer ut en mini Sofie ;)

2012-07-11 @ 21:43:18
URL: http://sofiemarang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0