Busfia

Jag har ätit kålpudding idag till lunch, det är tur inte mannen är hemma ikväll ;) Istället spenderar han tid på akuten. Huga va tråkigt. Troligvis har han brutit ett eller två revben i samband med en bandymatch i helgen. Först misstänkte vi att det var en spricka, men han verkar ha alldeles för ont för det. Tyvärr är det ju så att sjukvården inte gör något med revbensfrakturer. Men det är ganska bra att få det dokumenterat om det skulle bli något knas i framtiden (vet inte vad de skulle kunna vara), men ändå. Akuten har ju ändå inget att göra så de kan gott spendera lite tid på min man mohahaha.

Känner mig helt galen idag, snurrigt busig och bara tramsig. O ingen har jag o busa med, skit också! Nä, jag tror jag går och sätter på lite te och målar mina naglar.

Jag som liten!







Kommentarer
Postat av: Tove

haha toka på bilden =)puss

2012-03-08 @ 15:54:40
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Gittan

Och exakt hur lång tid tillbringade han på Akuten!?!? :-)

2012-03-08 @ 21:23:30
Postat av: Sofie Maräng

Gittan; de blev 3,5 h på akuten i sthlm. Ganska snabbt ju! :)

2012-03-20 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0