Crasy cravings

Jag har nu upplevt de mest märkliga i mitt liv! Vädret är på topp här nere i skåne, de e 17 grader i skuggan och solen lyser. Vi bestämmer oss för att vi ska ut och springa (eller M i alla fall, idag cyklar jag vid sidan om). Men innan dess tänkte jag börja på maten medans M är nere i tvättstugan. Så jag sätter på mig förklädet och börjar fräsa köttfärs, lök och vitlök som så småningom ska blir en lasagne. När köttfärsröran är klar (innehållande allt möjligt gott som tomater och soya och kryddor), då känner jag ett så sjukt märkligt sug efter kycklingvingar!!!???? Hur underligt är inte detta?? O nä, jag är inte gravid.

I ena handen hade jag en stekspade, på mig ett förkläde och i andra handen en mobil. Ringde till Millenium i Höllviken (som har de mest underbara kycklingvingar) och bokade bord. Så kl 19 ikväll så blir det kycklingvingar och en kall öl haha. Som de kan bli, inte första gången dessa satans kycklingvingar sätter griller i huvudet på mig.

Å oroa er inte, köttfärsröran är färdig och klar att användas till en lasagne nån annan dag.


Kommentarer
Postat av: Tove

Hahaha du kanske kände av min kycklinggratäng härifrån!;)

2012-05-18 @ 19:22:21
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gud vad konstigt! På min mobil såg jag nu vad fin din bloggdesign är. syns inte på datorn. varken den fina headern el kategorierna!kan man göra nån uppdatering på datorn tro? Hoppas ni har det trevligt:) kram

2012-05-19 @ 20:13:46
Postat av: Tove

Det var jag btw;)

2012-05-19 @ 20:15:17
URL: http://freedom2love.blogg.se/
Postat av: Sofie Maräng

Jo men det tror jag att man kan. Jag har ju ganska brett mittpari så har man ingen bred skärm försvinner liksom ränderna på sidan. puss

2012-05-20 @ 16:44:06
Postat av: Tove

NU ser jag den!! Men jag har inte ändrat nått på datorn, har du gjort nått?? Ringer imorgon, puss!

2012-05-20 @ 23:12:21
URL: http://freedom2love.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0