Valborg med Johan och Jane

Vi tog lokaltrafiken ut till Johan och Jane som bor i Bromma, och det är ju en historia i sig själv. Jag önskade att jag kunde säga att jag aldrig mer ska åka lokaltrafik, men de kan jag inte för jag skulle inte hålla mitt löfte.
Väl där står familjen på balkongen och hälsar oss välkomna. Jane står med lilla Alma (4 mån) och Siri (kissekatt) i famnen. De bjuder på jättegod middag med fårfiol, rökt sik, gravad lax, fransk potatis sallad, rostbiff och olika såser och sallader. MYCKET GOTT! Och vad är en valborg utan en brasa, så det var bara att snöra på sig skorna.


Alma sötnos









Söta Jane med lillbönan Alma, och så Johan och M förstås




Tack för en mysvalborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0